Op vrijdag 20 april vond de Algemene Ledenvergadering van Crescendo plaats waarbij drie belangrijke punten aan de orde kwamen: presentatie nieuwe productie, nieuw bestuur en drie prachtige jubilarissen.

“Sneeuwwitje, maar dan anders…”

In de kerstvakantie presenteert Crescendo de vrolijke familieproductie “Sneeuwwitje, maar dan anders…” Een sprookje voor jong en oud met veel verrassende gebeurtenissen. Vol trots presenteren wij u het affiche, waarop meteen duidelijk is dat in deze voorstelling alles anders loopt dan in het oorspronkelijke sprookje: de appel is helemaal opgegeten en de muren zijn beklad met graffiti. De speeldata zijn: 22, 29 en 30 december 2018 en 4 en 5 januari 2019.

Bestuur

Na het aftreden van het volledige bestuur heeft beschermheer Eric Bakermans het woord genomen en de afgetreden bestuursleden bedankt voor hun inzet en het prachtige resultaat dat zij hebben neergezet met de uitvoeringen van Anne Frank. Om de continuïteit te kunnen waarborgen zijn Ad van Seggelen en Eric Bakermans op zoek gegaan naar een nieuwe kandidaat bestuursleden. Deze namen zijn voorgelegd aan de vergadering en de aanwezige leden hebben als nieuw bestuur gekozen: Eric Bakermans (voorzitter), Gerrie Relou (secretaris), Jeroen Bakermans (penningmeester), Miranda Hurkmans (kleding/productieleider), Annemieke Broos-Crooijmans (PR) en Herman Tesselaaer (adviseur). Sommigen bestuursleden hebben aangegeven deze functie tijdelijk te bekleden, tot er opvolging is gevonden.

Jubilarissen
Dit jaar heeft Crescendo 3 jubilarissen. Peter Bazen en Monique Rugenbregt zijn 12,5 jaar lid en Herman Tesselaar 50 jaar lid. Alle drie de jubilarissen ontvangen een Crescendo-speldje en bloemen.
Herman Tesselaar ontvangt daarbij ook nog een prachtig beeld gemaakt door Minet Wijlaars. Vanwege zijn grote verdiensten voor de vereniging wordt Herman benoemd tot Erelid.

bekijk hier de foto’s