Vanmorgen bereikte ons het trieste bericht, dat Louis van den Bosch is overleden. Louis was al geruime tijd ziek. Hij heeft gelukkig de laatste maanden in zijn geliefde Someren door mogen brengen.

Wie aan Louis denkt , denkt aan toneel zowel bij Crescendo als bij de Speledonckers.
Louis was een zeer gewaardeerd lid van onze vereniging. In 2010 werd hij daarom benoemd tot lid van verdienste.

Dit jaar had het bestuur de eer hem te mogen huldigen, met zijn 50 jarig lidmaatschap jubileum. Zijn speldje en zijn oorkonde liggen klaar, helaas zullen we dit nu niet meer met hem kunnen delen. We zullen dit op een later tijdstip postuum doen met zijn familie.

Heel fijn was, dat hij nog heeft genoten van de uitvoering  van onze “Klokkenluider van de Notre Dame”. Wat was hij ontroerd en trots op zijn vereniging.

Helaas zullen we geen afscheid van hem kunnen nemen op de gebruikelijke wijze. In deze heftige tijd van het Coronavirus, zal die niet gaan lukken. Maar wij zullen dit als bestuur en vereniging op een later tijdstip alsnog op gepaste wijze doen.

Louis was een groot Mens en een groot toneel mens. Louis……een groot Zummers mens is ons ontvallen, heel Zummere zal je gaan missen.
Louis heel erg bedankt wat je voor onze vereniging hebt mogen betekenen, zowel op bestuurlijk vlak, als mens en als groot acteur.

Wij wensen de familie heel veel sterkte toe met dit grote verlies.
We denken aan jullie.

We zullen je missen Louis.