Woensdag ontvingen wij het trieste bericht dat Jo Bakermans – van Oers overleden is. Jo was sinds 1982 lid van Toneelvereniging Crescendo. We kennen haar niet als toneelspeler, dat liet ze graag aan haar man Toon en zoon Eric over. Jo was liever achter de schermen actief. Ze hielp mee aan de kassa, catering en bij het maken van de kleding. Samen met Toon was ze altijd in de weer voor de vereniging. De laatste jaren was Jo niet meer actief betrokken bij de uitvoeringen, maar was ze wel altijd aanwezig bij de ledenvergadering, uitvoeringen en andere bijeenkomsten. Ze bleef een warm hart behouden voor “haar” Crescendo en Jo blijft ook altijd in ons hart.
Dag lieve Jo, we zullen je missen.
Wij wensen de familie veel sterkte toe met dit grote verlies.

Helaas zal, vanwege de corona beperkingen, het afscheid in besloten kring plaatsvinden. Onze vereniging zal vertegenwoordigd worden door een afvaardiging van het bestuur.