Tijdens de Rabobank Clubkas Campagne mogen leden van Rabobank Peelland Zuid hun stem uitbrengen op de verenigingen die zij een warm hart toedragen. Op deze manier kunnen de verenigingen in Asten, Deurne, Mierlo en Someren activiteiten realiseren die de leefbaarheid van de kernen ten goede komen.

De Rabobank Clubkas Campagne 2019 is gestart.

Leden van Rabobank Peelland Zuid kunnen tijdens de Rabobank Clubkas Campagne stemmen op hun favoriete clubs. Breng jouw stem uit van 4 t/m 30 april 2019 en steun onze clubs.

Ben je lid van Rabobank Peelland Zuid, of ken je iemand in jouw omgeving die lid is van deze bank. Het is voor onze verenigingen belangrijk om deze actie onder de aandacht te brengen om zodoende veel stemmen voor onze vereniging te vergaren. Wij kunnen dit geld goed gebruiken voor onze activiteiten.

Het zou daarom fantastisch zijn als jij, jouw familie en vrienden jullie stemmen geven aan Toneelvereniging Crescendo en De Speledonckers bij deze clubactie.

Klik hier om te stemmen!

Namens alle leden van Toneelvereniging Crescendo en De Speledonckers alvast hartelijk dank voor jouw stemmen!