Nu alle feestdagen voorbij zijn en we weer in ons normale ritme zitten is het extra leuk om nog even na te genieten van onze geweldige Klokkenluider van de Notre Dame. Eric Driessen heeft tijdens de première prachtige foto’s gemaakt en die kun je hier bekijken.

2020 wordt voor Toneelvereniging Crescendo een bijzonder jaar. We vieren dit jaar namelijk ons 75-jarig jubileum. Dit doen we met een reünie voor alle (oud)leden en met de feel-good kerst musical ELF, met live orkest.
Bestuur en de werkgroepen zijn inmiddels al druk bezig met de voorbereidingen voor deze jubileumproductie.
Voor regiseur Ad van Seggelen wordt het een heel bijzonder jaar omdat hij na “ELF, de musical” afscheid neemt als regisseur.
Wij zijn er trots op dat we nu al een hele goede opvolger hebben gevonden. Vanaf 2021 zal Toon Maas de regie overnemen. Wij wensen Toon alvast heel veel succes toe.