Sketchup!

Zondag 22 mei 2022, Munttheater Weert

De ouderwetse revue in een moderne saus!

Heeft u zin in een leuke avond uit waarbij u onze vereniging (naam vereniging) steunt?! Lees dan snel verder en koop een kaartje voor de Theatershow Sketchup!

Geniet ruim 2 uur van de lekkerste theatersaus die u ooit gezien, geroken of geproefd heeft! “Sketchup!”is een aaneenschakeling van verschillende humoristische sketches, zang en dans. Het ene moment is de saus zoet, maar dan ineens weer zuur of bitter. Op het moment dat je denkt dat het te flauw wordt komt er gelukkig een zoutvat voorbij. Het geheime ingrediënt van de saus zijn de jonge acteurs. Zij zorgen ervoor dat u een avond kunt genieten van zang, dans en heel veel humorvolle sketches!

Sketchup is een moderne revue voorstelling, waarbij de opbrengst van de show wordt gedoneerd aan 4 culturele -verenigingen. Bij het kopen van een kaartje steun je de volgende verenigingen:

– Toneelvereniging Crescendo

– V.V. de Hêldj op Zök,

– Stedelijke Harmonie Sint Antonius Weert,

– Gilde van de Weerter Stadschutte st. Catharina 1480.

Koop een kaartje voor €17,- via Evenement – Munttheater Weert. Gun u zelf een leuke avond uit en steun hierbij de verenigingen!