Op vrijdag 27 september is toneelvereniging Crescendo officieel met de PR campagne gestart voor de voorstelling “De Klokkenluider van de Notre Dame”. Hier werd door de aanwezige leden en belangstellenden op geproost met een alcoholvrij drankje.
De feestelijkheden vonden plaats in de Postelstraat waar een speciale Klokkenluider-etalage ingericht is. Hierin staat een mooie oude kerkklok die Crescendo in bruikleen heeft gekregen van Koninklijke Eijsbouts uit Asten.

Doe mee aan de etalagewedstrijd en maak kans op gratis toegangskaarten voor de première op zaterdag 21 december!
Voor de jeugd heeft de Crescendo, in samenwerking met de winkeliers, een etalagewedstrijd georganiseerd. In 35 etalages in het centrum zijn letters verstopt. Door de letters op de juiste plek op het wedstrijdformulier in te vullen krijg je een zin, die uiteraard te maken heeft met de Klokkenluider. Dit formulier is verkrijgbaar bij de deelnemende winkels.
Ingevulde formulieren kunnen tot en met 19 oktober worden ingeleverd bij Brans Bags & More en Verwende Apen.

Familievoorstelling
“De Klokkenluider van de Notre Dame” is een echte familievoorstelling, geschikt voor jong en oud. Het verhaal begint met Anna en Joost die samen met hun ouders een bezoek brengen aan de Notre Dame in Parijs. Plotseling komen ze in de middeleeuwen terecht.
Ze ontmoeten daar Quasimodo, kardinaal Frollo, Gudule, Esmeralda en alle anderen en beleven samen met hen vele avonturen. Jong en oud kan tijdens dit kleurrijke spektakelstuk genieten van zang, dans en acrobatiek. De Klokkenluider van de Notre Dame geschikt voor alle leeftijden.

Vroegboekkorting
Kaarten zijn vanaf heden verkrijgbaar via de Ruchte. Koop nu kaarten en profiteer van de vroegboekkorting.

Kijk hier voor meer foto’s van de bijeenkomst op 27 september. Met dank aan Eric Driessen van SIRIS.