We zijn weer begonnen!

Na een lange periode stil te hebben gelegen, zijn de spelers weer begonnen met repeteren. Achter de schermen is de afgelopen periode ervoor gezorgd dat de spelers hun start hebben gemaakt met de repetities. Deze week heeft de spelersgroep een eerste bijeenkomst gehad om de route te bepalen tot en met de voorstellingen. Na enthousiasme en goede moed, zijn zij gestart met de repetities.  Dat betekent terug in de scripts, teksten van buiten leren en weer oppakken waar we zijn gebleven. Voor sommige was het flink graven, andere ging het soepeler af.

Daarnaast heeft afgelopen zondag (27-06) het productieteam ook de jonge elfjes mogen verwelkomen. Deze jonge kinderen zullen voor een glimlach zorgen op het gezicht.  Samen met Buddy gaan zij ervoor zorgen dat de kerstman zijn cadeaus kan gaan bezorgen. Het is best spannend, om tussen al die grote mensen zo’n klein karakter te gaan vervullen. Maar ze zullen van grote waarde zijn!

De komende periode gaan de spelers vol enthousiasme aan de slag, om voor u een prachtige musical te verzorgen. Zien we u in december in de Ruchte?