Dit jaar bestaat Toneelvereniging Crescendo 75 jaar en dat wilden wij groots vieren met de opvoering van “ELF de musical”. Een vrolijke kerst musical met een live orkest. Echter ook Crescendo voelt momenteel de maatregelen die het corona-virus ons allen oplegt. De repetities van spelers en orkest voor de jubileumvoorstelling “ELF de musical” zijn tot nader bericht opgeschort. Zoals het er nu uitziet kunnen we op z’n vroegst pas na de zomervakantie weer opstarten.
Toneelvereniging Crescendo wil een volwaardige en kwalitatief goede productie ten tonele brengen, en dat kunnen we bij een opstart na de zomer niet garanderen. Daarom is besloten om de jubileumproductie “ELF de musical” een jaar te verplaatsen en in de kerstvakantie 2021/2022 op te voeren.

Omdat de vereniging zich in dit jubileumjaar toch wil presenteren zal ‘de Klokkenluider van de Notre Dame’ in reprise gaan! Deze succesvolle familievoorstelling was in 2019/2020 helemaal uitverkocht. Dus iedereen die dit spektakel gemist heeft of gewoon nog een keer wil genieten van de avonturen van Anne en Joost is dit jaar van harte welkom!
De voorstellingen zullen plaatsvinden in de kerstvakantie van 2020 in SCC De Ruchte:

za 19 dec om 19:00 uur

zo 20 dec om 14:30 uur

zo 27 dec om 14:30 uur

di 29 dec om 19:00 uur

zo 2 jan om 14:30 uur

Graag tot ziens bij de reprise van onze voorstelling “de Klokkenluider van de Notre Dame”.

Au revoir!