Tickets

De kaartverkoop voor onze volgende productie start binnenkort. Houd onze socials in de gaten voor de laatste updates!

Wilt u kaartjes bestellen voor Sketch-up? Geniet ruim 2 uur van de lekkerste theatersaus die u ooit gezien, geroken of geproefd heeft! “Sketchup!”is een aaneenschakeling van verschillende humoristische sketches, zang en dans. Het ene moment is de saus zoet, maar dan ineens weer zuur of bitter. Op het moment dat je denkt dat het te flauw wordt komt er gelukkig een zoutvat voorbij. Het geheime  ingrediënt van de saus zijn de jonge acteurs. Zij zorgen ervoor dat u een avond kunt genieten van zang, dans en heel veel humorvolle sketches!

Sketchup is een moderne revue voorstelling, waarbij de opbrengst van de show wordt gedoneerd aan 4 culturele verenigingen waaronder Crescendo.

Koop een kaartje via Evenement – Munttheater Weert. Gun u zelf een leuke avond uit en steun hierbij de verenigingen!

Mindervalide gebruikers:
De Ruchte is toegankelijk voor mindervalide bezoekers, in de theaterzaal zijn diverse rolstoelplaatsen beschikbaar. Wilt u gebruik maken van deze plaatsen dan dient u contact op te nemen met de Ruchte, een tijdige reservering is gewenst. U kunt contact opnemen door te mailen naar info@deruchte.nl of te bellen met 0493-441144.