Met trots kijken wij, Toneelvereniging Crescendo uit Someren, terug op een reeks van zes adembenemende voorstellingen van “Animal Farm”. Ons gepassioneerde gezelschap heeft met volle overgave het beroemde verhaal van George Orwell tot leven gebracht, waarbij we het publiek meenamen op een indrukwekkende reis door het boerenerf.
Een speciale voorstelling die echt voor en door Crescendo is gerealiseerd. Het script is compleet herschreven door regisseurs Hanneke en Robert. Daarbij komt de speciaal voor ons gecomponeerde en geschreven muziek, met dank aan Jennemieke Snijders. Dit al is prachtig vorm gegeven door onze spelers, in een fantastisch decor, met geweldige kleding en grime!

Het succes van deze voorstellingen was niet alleen te danken aan het talent van onze getalenteerde spelers en vrijwilligers, maar ook aan het warme applaus en de enthousiaste reacties van ons geweldige publiek. Jullie aanwezigheid heeft deze productie extra speciaal gemaakt en wij zijn dankbaar voor de steun en betrokkenheid die we mochten ervaren.

Onze staande ovatie gaat uit naar al onze hardwerkende vrijwilligers en toegewijde leden. Zonder jullie inzet, toewijding en passie voor het toneel, zou dit succes niet mogelijk zijn geweest. Samen hebben we een onvergetelijke serie voorstellingen neergezet, die nog lang in onze herinneringen zal voortleven.

Dank aan iedereen die deel uitmaakte van dit bijzondere avontuur. Wij kijken nu al uit naar de volgende uitdaging die ons pad zal kruisen: ‘De vliegende Hollander’!

Samen zorgen we ervoor dat de club nog steeds Crescendo gaat!

Voor de fotoreportage zie ‘Animal Farm’.