Over twee weken is het zover: onze première van “Animal Farm” staat voor de deur. Wij zijn razend enthousiast! De kaartverkoop gaat als een speer, dus wees er snel bij om een plekje te bemachtigen. Het belooft een avond/middag vol muziek, geknor, spel, geblaat en gehinnik te worden. Oftewerl; een indrukwekkend theater beleving.

Ons creatieve team heeft een eigentijdse draai gegeven aan het tijdloze verhaal van George Orwell. De rode draad van Orwell’s verhaal is bestaat gebleven. Maar onze regisseurs hebben dit compleet herschreven tot een echte familievoorstelling voor jong en oud.

En alsof dat nog niet genoeg is, hebben we nog een traktatie voor jullie! Onze podcastserie, te vinden op Spotify, geeft een kijkje achter de schermen. Luister naar interviews met onze cast en crew, verhalen van de regisseur, en ontdek de ins en outs van de productie. Het is niet alleen voor de theaterliefhebbers onder jullie, maar voor iedereen die van een gezellig stukje cultuur houdt.

Dus, twijfel niet langer en bestel snel je kaarten! Wij zorgen voor een avond vol plezier en theater. Om met een prachtige boodschap het nieuwe jaar te starten.
Tot in de Ruchte!