Toneelvereniging Crescendo heeft een indrukwekkende vijf maanden achter de rug tijdens de voorbereidingen van hun nieuwste productie. Nu is het tijd voor een welverdiende zomerstop van zes weken, voordat ze met hernieuwde energie en enthousiasme weer aan de slag gaan voor de laatste vier maanden om de productie tot een magische première te brengen.

De afgelopen vijf maanden hebben de spelers en werkgroepen hard gewerkt om een adembenemende voorstelling op de planken te zetten. Hun toewijding en inzet hebben hun vruchten afgeworpen, en het publiek kan zich verheugen op een betoverende theaterervaring. Nu is het echter tijd voor een korte adempauze. Gedurende de zomerstop zullen de leden van Crescendo de tijd nemen om te ontspannen, nieuwe inspiratie op te doen en te reflecteren op de voortgang tot nu toe.

Na de welverdiende rustperiode zullen de artiesten zich weer volledig richten op het verfijnen van de productie. De laatste vier maanden staan in het teken van intensieve repetities, het perfectioneren van choreografieën, en het toevoegen van de laatste magische touch aan de set. Daarnaast wordt er achter de schermen de laatste hand gelegd aan het decor en kleding.

Tijdens de zomerstop blijft de website en de socials van Crescendo up-to-date met de nieuwste nieuwtjes en achtergrondinformatie over de productie. Dus terwijl wij genieten van de zomerstop, kunnen theaterliefhebbers overal zich verheugen op de onthulling van de voltooide productie. Binnenkort zijn we terug op het podium om ons hartverwarmende verhaal te delen met het publiek en hen mee te nemen op een onvergetelijke reis door de wereld van het theater!

We wensen iedereeen een fijne zomervakantie!