Yes, we zijn los! Vrijdag 7 april waren leden, Vrienden, sponsoren en iedereen die Crescendo een warm hart toedraagt samen in ons clubhuis In d’n Herberg. We trapte ons theaterseizoen af met de heuse kick-off.

Na een bakje koffie of thee was het woord aan onze nieuwe regisseurs Hanneke Jeronimus en Robert van Leeuwen. Zij introduceerden de voorstelling Animal Farm en vertelde over het productieproces. Dat loopt voorspoedig. Robert vertelde zelfs dat de muziek af is. De muziek is speciaal geschreven en gecomponeerd voor onze voorstelling. Dat maakt het extra uniek!

Het was wachten op het moment dat de poster werd onthuld. Robert en Hanneke hadden de eer om de Crescendo-vlaggen van de lijst te halen, waaronder de poster zat verstopt. En wat zijn we trots! Met deze prachtige poster gaan we voor volle zalen en hopen we u terug te zien in de Ruchte.

Tot slot proostten we met een glas champagne en sneden we de taart aan. We toostten op de nieuwe productie en hopen dat de club nog steeds Crescendo gaat!

Foto’s van de kick-off zijn te bekijken in het fotoalbum. Klik hier.