Op vrijdagavond 12 april onthullen we, in ons clubhuis In d’n Herberg, de poster van onze nieuwste productie: ‘Het geheim van De Vliegende Hollander’. Het was een avond vol enthousiasme en verwondering, waar we een voorproefje hebben gegeven van het ongelooflijke avontuur dat ons te wachten staat. We onthullen onze poster waarmee we richting de voorstellingen heel Someren en omgeving zullen veroveren!

Met trots presenteren onze regisseurs, Hanneke Jeronimus en Robert van Leeuwen, hun geschreven verhaal. ‘Het Geheim van De Vliegende Hollander’ is een eigen geschreven voorstelling dat voortkomt uit de mythe van De Vliegende Hollander. Deze legende vormt het decor voor een meeslepend avontuur dat je op het puntje van je stoel zal houden.

Tijdens deze voorstelling volg je Barend, een dappere zeeman die zich voor doet als De Vliegende Hollander, wanneer zijn schip wordt overmand door piraten. Barend wist niet dat op dit piratenschip jonge vrouw aanwezig was. Hij ontmoet Catherina, een dame van adel, waarop hij verliefd wordt. Maar weet Barend zijn geheim te bewaren of zal de waarheid een onheilspellend lot ontketenen?

De voorstelling is een mysterieuze familievoorstelling vol zang, dans en spel. De spelersgroep is al drie maanden aan de slag om te werken aan hun productie. Daarnaast wordt er achter de schermen al hard gewerkt. De maquette van het decor is af en de kleding wordt al genaaid.

De uitvoeringen van ‘Het geheim van De Vliegende Hollander’ vinden plaats tijdens de kerstvakantie van 2024-2025. Noteer deze data alvast in je agenda, want dit wil je niet missen! De kaartverkoop begint na de zomervakantie, dus houd onze website en sociale media in de gaten voor meer informatie over hoe je jouw tickets kunt bemachtigen.

Of je nu een doorgewinterde theaterliefhebber bent, Crescendo al jaren een warm hart toedraagt of een avondje uit wil vol spanning en plezier, onze productie heeft voor ieder wat wils. Dus sluit je een avond aan bij ons en laat je betoveren door het mysterie van ‘Het geheim van De Vliegende Hollander’!

Voor alle foto’s; klik hier

Foto’s: Eric Driessen