In een sprankelende start van hun PR-campagne gaf Toneelvereniging Crescendo het startschot voor hun langverwachte uitvoering van ‘Animal Farm’ tijdens de kerstvakantie.

Hoewel het stuk al langer bekend was bij de trouwe volgers van Crescendo, probeert de vereniging elk jaar de kaartverkoop een mooie boost te geven. Een opvallende etalage, gelegen in het centrum van Someren, geeft het publiek een subtiele hint wat ze kunnen verwachten tijdens de voorstellingen. Voorbijgangers kunnen niet om deze opvallende etalage heen.

Spelers en leden hebben deze middag diverse posters verspreidt om de zichtbaarheid van Animal Farm te vergroten. Heb jij ze al zien hangen in Someren of Asten?

Met deze indrukwekkende aftrap heeft Toneelvereniging Crescendo de verwachtingen voor hun komende productie hoog opgeschroefd. Het lijkt erop dat Someren deze kerstvakantie getuige zal zijn van een onvergetelijk theaterstuk dat niet alleen vermaakt, maar ook reflecteert op tijdloze thema’s. Met een mooie boodschap zal het publiek de zaal verlaten.

Foto’s: Siris