Vorige week ontvingen we het verdrietige nieuws dat Marije Tesselaar is overleden.

Marije was jarenlang betrokken bij onze toneelvereniging. Zoveel jaar dat ze in 2020 haar 50-jarig jubileum mocht vieren.

Marije heeft vele mooie rollen mogen vertolken. Met als een van de vele hoogtepunten: Diner For One. In een interview met het Eindhovens Dagblad vertelt Marije: ‘Erg leuk om te doen, wij speelden in een aantal gelegenheden in Someren, na afloop gingen we met de pet rond. De opbrengst was voor het Ziekentriduüm.’

De afgelopen jaren heeft Marije het spelen op een lager pitje gezet maar ze bleef altijd betrokken. Haar broer Herman heeft afgelopen productie een glansrol mogen vertolken. Daar heeft Marije nog vol trots van mogen genieten. Niet wetende dat dat de laatste keer zal zijn.

We zullen Marije herinneren als een warm mens met een hart voor de vereniging.
We wensen de familie veel sterkte toe.

sommige mensen missen
sommige mensen raken
maar alle mensen missen
de mensen die zo raakten