We hebben al twee indrukwekkende voorstellingen van Animal Farm opgevoerd en met nog vier te gaan belooft het een fantastisch theaterseizoen te worden voor Crescendo. Het klassieke verhaal van George Orwell komt tot leven dankzij de buitengewone acteerprestaties en creatieve regiekeuzes van Crescendo.

De eerste twee voorstellingen heeft het publiek genoten. Met lof en vol enthousiaste reacties verlaten de bezoekers telkens de Ruchte. En met nog vier voorstellingen in het vooruitzicht belooft Crescendo het publiek te blijven verrassen en boeien. Elke voorstelling wordt een unieke ervaring. De toneelvereniging streeft naar perfectie en staat garant voor een avond vol indrukwekkend theater.

Voor degenen die deze meeslepende voorstelling nog niet hebben bijgewoond, zijn er nog beperkte mogelijkheden! Crescendo’s Animal Farm is een niet te missen theaterervaring. Wees erbij en laat je meevoeren in dit prachtige uitgevoerde stuk, waarbij de toneelvereniging opnieuw bewijst waarom theateravonden de avonden zijn om niet te vergeten!

Reserveer snel je tickets via deze link!

Nog steeds niet overtuigd?! Lees de recencies van het Eindhovens Dagblad, Siris of ’t Contact! 😉