Tijdens de herfstvakantie organiseerde toneelvereniging Crescendo een etalagewedstrijd. Uit de juiste inzendingen werden 5 prijswinnaars getrokken. De gelukkigen zijn: Kim van Bree, Mitchel van Kollenburg, Luc Leenen, Eva van de Ven en Ize Corstens.
Op zaterdag 25 oktober kwamen de vijf prijswinnaars naar Café Zaal Brasserie In d’n Herberg. Ze werden verwelkomt met een glaasje fris en daarna ontvingen ze uit handen van bestuurslid Henry van der Hulst hun voucher voor 2 vrijkaarten tijdens de feestelijke première van “De Klokkenluider van de Notre Dame”.

Allemaal van harte gefeliciteerd met jullie prijs en graag tot ziens op zaterdag 21 december bij de première van “De Klokkenluider van de Notre Dame”! Niet gewonnen..? Geen probleem!
Tot 1 december zijn kaarten met vroegboekkorting verkrijgbaar! klik hier.

Kijk hier voor meer foto’s.